středa 18. června 2014

Zažíváte občas smolné dny?

Od rána mi všechno (myslím tím MHD) ujíždělo…Smůla! Rychlík jsem doběhla na poslední minutu.

Oddechla jsem si a říkala, teď už to bude dobré. Pak to pokračovalo. Po příjezdu do města jsem zjistila, že je v něm několik železničních stanic a já nejsem na té správné. Potkala jsem slečnu, vrátila mě na nádraží a posadila do vlaku pro puberťáky. Dojela jsem včas na firemní trénink k zákazníkovi. 
Chci změnu - blog


Proběhla výuka a den se zdál už klidný a plný pohody, spolupráce bude pokračovat, super. Uvědomila jsem si, jak je krásný a slunečný den. Došla jsem opět na nádraží a hurá zase domů.

Na nádraží však přišlo další překvapení, vlak mi ujel a budu čekat hodinu. Paní mi říkala, jděte pěšky cca 20 minut na jiné místo a pak budete mít šanci chytit další a přímé spojení do Prahy. Na stanici byl ještě jeden pán. Taky chtěl jet. Říká mi, pojďte se mnou, ukážu Vám cestu, jdu stejným směrem.


Prohlédla jsem si ho, vypadal velice nezvykle barevně a první, co mě napadlo při pohledu na něj, bylo „Dan Nekonečný“. Tak jsem si řekla, proč ne, a vyrazili jsme. Dozvěděla jsem se, že můj „Dan“ zachraňuje ženy z nešťastné lásky, vyslechla jsem si v krátkosti jeho životní příběh, proč žije, kde žije a co dělá. Řekl mi, že je pro něj nejdůležitější v životě láska a práce. Jak to máte Vy? Jaké životní hodnoty jsou pro Vás důležité?
 

Rozhodně jsme společně vypadali netradičně, až kuriózně. On barevný, kombinace pastelových barev, na krku veliký talisman. Já celá v černém, s tyrkysovými doplňky. Povídala jsem mu, že koučuji a věnuji se komunikaci. Cesta nám společně rychle utíkala. Postupně jsme došli do cíle. Pak jsem už pokračovala sama.


Chci změnu - blog osobního rozvojePři loučení mi podal ruku a řekl mi, jste zajímavá a budu si Vás pamatovat jako ženu s modrým kamenem. 

Podívala jsem se na něj a řekla: „Jste můj první barevný IT.“ Byl milý a neobvyklý svým vzhledem. Pak už všechno pokračovalo dobře, dojela jsem domů a uvědomila si, že to byl den plný roztomilých zážitků.

Závěrem: 
Pokud se nastavíte pozitivně, tak všechno dobře dopadne, i když třeba jinak, než čekáte. Na toto téma, proč překračovat zónu svého pohodlí jsem napsala ebook "Kaizen-chci změnu" a dávám video tipy pro osobní růst na kanálu - Jak nastartovat změnu.
 

Moje doporučení: 
Je fajn dělat věci jinak, potkáte zajímavé lidi, čímž obohatíte svůj život. Máte tak příležitost si vyzkoušet nové a netradiční věci. Máte podobný zážitek? Napište mi.


Přeji Vám hezký den,

Zdenka


Tréninky: www.edux.cz
Podcasty: Zdenčin pokec

Ebook: Kaizen- chci změnu
Koučování:
 
www.kouc-koucink.cz
 

Pokud se Vám článek líbil, sdílejte jej a doporučte jej tak ostatním přátelům nebo se přihlaste k odběru článků. Děkuji.

2 komentáře:

  1. Já takhle podobně strávila svůj nepovedený den, kdy mi ujel vlak na důležité školení po pracovním pohovoru. No byla to hrůza, z paní manažerky vytahovat další termín byl nadlidský výkon, ale mám ho, takže na další termín nad pojedu bez problémů. Co jsem ale chtěla napsat, bylo, jak jsem poté seděla hodinu a půl rozčílená na nádraží, a přišel ke mně velice milý mladý mladík, cizinec z Afriky, představil se mi jako Marco, prohodili jsme spolu pár slov, já mu ukázala nástupiště, ze kterého mu vlak odjíždí, rozloučil se se mnou galantně a odjel. Od toho okamžiku jsem zapomněla na nějakou rozčílenou manažerku a nepovedený den. Nakonec byl docela povedený :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, díky Andreo za sdílení... o tom to je...z nepovedeného vlastně docela povedený den....

    OdpovědětVymazat

Linkwithin.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...